пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

Здоров'я - найдорожчий скарб

Щорічно 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. Мета святкування – підкреслити важливість здоров‘я кожної людини і людства в цілому. Темою Всесвітнього дня здоров’я у 2017 році є боротьба з депресією, а девіз звучить наступним чином: «Депресія: давай поговоримо...». Останнім часом у зони ризику потрапляють не тільки дорослі, а й  молодь та діти. Пригнічений настрій, роздратованість, втрата ваги, поганий сон і апетит є першими проявами депресії. Багато людей втрачають своє здоров’я задарма, не замислюючись про наслідки. Тому працівники бібліотеки у цей день запросили студентів  медичного коледжу «Монада» на засідання клубу за інтересами «Цілюще джерело». Для них провели інформаційний мікс «Здоров’я – найдорожчий скарб». Присутні розширили свій світогляд з питань охорони  здоров’я,  раціонального харчування та дбайливого ставлення до свого організму. Тест  «Чи вмієте ви вести здоровий спосіб життя?» показав, що більшість студентів близькі до  своєї мети і ведуть здоровий спосіб життя. А це означає, що  вони правильно харчуються, займаються фізичними вправами і спортом, вдосталь часу перебувають на свіжому повітрі, дотримуються режиму навчання та відпочинку. А ще студенти розважились, відповідаючи на питання вікторини на логіку та переглянули книжкову виставку.


  Вітаємо всіх з Днем здоров’я! Бажаємо завжди бути усміхненими , життєрадісними та ніколи не хворіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар